شرایط و ضوابط

یکی از اولویت های مجموعه شیک مال  رضایت خاطر مشتریان است در همین راستا مجموعه شیک مال می کوشد تا هر سفارش در سلامت کامل و شرایط مطلوب به دست مشتری برسد.کارشناسان ما در انتخاب کالا وبسته بندی حساسیت بالایی دارند.لطفا قبل از خرید کالا سوالات متداول و همچنین شرایط و ضوابط شیک مال را مطالعه فرمایید.

بند یک-اگر کالای خریداری شده از لحاظ ظاهری و مشخصات با اطلاعاتی که در  سایت  وجود دارد مغایرت داشته باشد:

وجود مغایرت حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا باید به واحد پشتیبانی شیک مال اطلاع رسانی گردد.در صورت تایید واحد پشتیبانی شیک مال ،ارسال کالا در همان بسته بندی و با دقت انجام گردد.هزینه برگشت کالا به  عهده شیک مال می باشد.به دلیل کامل بودن بسته بندی ، شیک مال فقط هزینه ارسال را پرداخت خواهد کرد.در صورت وجود کالا ، تعویض و در صورت عدم وجود کالا،بعد از دریافت و تایید کارشناس شیک مال ،مبلغ فاکتور به مشتری پرداخت میگردد.

بند دو-اگر کالا ایراد یامشکل فنی داشته باشد:

تیم  پشتیبانی و ارسال وبسایت شیک مال سلامت تمامی کالا ها را با دقت بالایی بررسی می کند. با این حال اگر بعد از تحویل کالا، مشتری ایراد یا مشکل کارخانه ای در کالا مشاهده نمود ، می بایست تا 24 ساعت مشکل را به واحد  پشتیبانی شیک مال اطلاع دهد و پس از هماهنگی ، حداکثر تا 3 روز جهت ارسال کالا با پست طبق شرایط بند یک اقدام نمایدد.

بند سهاگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

در صورت ارسال کالا و در صورتی که شامل بند یک و دو نشود،امکان انصراف وجود ندارد.در هنگام خرید لطفا مشخصات و توضیحات را بدقت مطالعه بفرمایید.همچنین کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

بند چهار– اگر بر اثر حمل و نقل کالا آسیب دیده باشد:

با توجه به شکستنی بودن بیشتر کالاها ،بسته بندی ویژه ای انجام میگردد.ریسک آسیب دیدگی کالا ها به دلیل بسته بندی ویژه و چند لایه ، بسیار پایین است ولی چنانچه کالا در زمان ارسال آسیب ببیند در صورت دریافت کالا توسط مشتری ،شیک مال هیچ گونه مسیولیتی در قبال آسیبب دیدگی هایی که در زمان ارسال بوجود می آید را ندارد. جهت مشاهده بسته بندی و رضایت مشتریان از نحوه بسته بندی ویژه شیک مال میتوانید صفحه بسته بندی ایمن را مشاهده نمایید.